2013. augusztus 5., hétfő

~Prológus

Sziasztok! :) Meghoztam a prológust. Ha elolvastad hagyj nyomot magad után,komi,vagy feliratkozás formájában.
Love,Chanel
Hideg van.Tűzpiros ajkaimon szinte már átüt a lila,annyira fázom. Bár nem csodálkozom. Angliába,ráadásul kora tavasszal,nem ajánlatos kabát és meleg nadrág nélkül kiszökni otthonról. 
Bőröndömet szenvedve vonszoltam magam után,majd végül leültem egy út szélére. Rettentően sötét volt,ezért elővettem a telefonom,hogy világítsak.Ahogy feloldottam,az idő rögtön átváltott 23:59-ről 00:00-ra. Remek.Még van nyolc órám,mielőtt a szüleim elkezdenek keresni. Ők már rég aludtak,mikor én eljöttem otthonról. Lábaimat felhúztam a hasamhoz,s karjaimmal átkulcsoltam őket.Lehunytam a szemem,és azon gondolkoztam,jó öltet-e volt eljönni otthonról.Egy másodpercre azon voltam,hogy inkább hazamegyek,de meggondoltam magam,mikor eszembe jutottak a dolgok,amiket tettek velem. Egy nagy könnycsepp futott végig az arcomon,amit pár pillanat múlva letöröltem. Fejem a térdeimre hajtottam,és csak bámultam magam elé. Később zúgást hallottam,majd fényszórók törték meg a sötétséget..

3 megjegyzés:

  1. Szia,
    most találtam rá az egyik csoportban a blogra, igazából a címe fogott meg, és hogy most kezded.
    Igazából a prológusban nem történt semmi, de ahogy ezt a pár mondatot írtad, az megtetszett. Elolvastam az előző kis bejegyzést, és sajnálom, hogy törölted a blogokat, kíváncsi lettem volna rá, tekintve, hogy én sem vagyok valami népszerű, minden egyes visszajelzésért keservesen szenvednem kell... Feliratkozási lehetőséget nem találtam, de amint kiteszed, rám számíthatsz, nagyon tetszik, ahogy írsz. Eddig. :-)

    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:) Ez nekem nagyon sokat jelent. :) Tényleg,nagyon sokat. Remélem tetszeni fog minden rész,amit majd elolvasol. <3
      Love,Chanel

      Törlés
  2. Eddig nem történt sok minden, de ez a pár mondat is nagyon megfogott :) Gyorsan hozd az első részt!!!

    VálaszTörlés