2013. augusztus 15., csütörtök

Második fejezet

Sziasztok :) Kicsit késve,de meghoztam a második fejezetet. Azért hoztam ilyen későn,mert 4 napig nem 
voltam se net,se gép
közelében.
Jó olvasást!
Love,Chanel
ui:Bonnie karakterét megváltoztattam.
'Mostantól úgy tekintek rá, mint egy védőangyalra. Egy dögös,és aranyos védőangyalra..'
Hajnali öt órára értünk oda Zayn házához. Szerintem elég ha annyit mondok, a ház egyszerűen tökéletes.
Reggeli hat órától hivatalosan is a vendégszoba lett az ideiglenes szobám.
                                                          ~3 nap múlva~
Fél egykor lefeküdtünk aludni. Én majdnem délután háromig aludtam, míg Zayn 7 órakor felkelt,mert el kellett mennie valahova.  Egészen megszoktuk egymást. Jól kijövünk. Olyan,mintha már több hónapja ismerném. 
Anyuékról azóta sem hallottam semmit. Szerintem nem is keresnek. Na mindegy.
Egész nap a szobában voltam,majd körülbelül este 6 óra felé arra lettem figyelmes,hogy egy  autó áll meg a ház előtt. Nem Zayn volt az,ő gyalog ment. Az ablakhoz siettem,hogy megnézzem ki az. Egy srác szállt ki az autóból. Gyorsan leszaladtam a lépcsőn,és az ajtó elé álltam. Vártam,hogy bekopogjon. Hát,azt várhattam. Nem kopogott,hanem egyenesen benyitott,így az ajtót a fejemhez vágta. Káromkodva estem hátra,majd a homlokomhoz kaptam a fejem.
-Basszus.- nyögtem ki.
-Bakker!- kapott ő is a fejéhez. 
Mikor lehajolt,hogy felsegítsen,göndör tincsei az arcába hullottak.
-Annyira sajnálom.- mondta,majd leültünk a kanapéra. - jól vagy?
-Nem vészes.- mondtam egy sóhaj keretében.
-Te..Zayn barátnője vagy?
-Mi? Nem! Vagyis.. nem.
-Akkor? Ki vagy te?
-Az..unokahúga!-hazudtam
-Hmm..- mért végig.- Zayn elfelejtette elmesélni,hogy van egy unokahúga. Egy szexi..unokahúga.- húzogatta a szemöldökét. Egy másodperccel később Zayn lépett be a házba.
-Haver!- köszönt Zayn.- Hogy kerülsz ide?- nézett a srácra
-Csak meglátogattalak. Gondoltam magányos vagy,de látom tévedtem.- nézett rám.- Miért nem mondtad hogy ide jön az unokahúgod?
-Ki?- nevetett fel Zayn
-Hát az unokahúgod!
-Igen Zayn, én..-köhintettem.-Az unokahúgod.-erősködtem.
-Jaaa..Igen..Persze.. Héj,Bon,beszélhetnénk egy percre?
-Persze.Zane.
 Kaptam egy kis számonkérést. Elmagyaráztam neki,hogy azért mondtam hogy az unokahúga vagyok,mert nem akartam hogy ő is tudjon a múltamról. Elég,ha Zayn tudja. 
Miközben magyaráztam,Zayn megértően bólogatott,majd a felvilágosítás után visszamentünk a konyhából a nappaliba.A srác a fotelben eltehénkedve nézte az MTV-t. Biztos nagyon jóba vannak Zaynnel.
-Egyébként,- ült rá Zayn Harryre - ő Harry.-bökött a gyerekre.
-Ja. Az vagyok.- bólogatott Harry.-És téged hogy hívnak,aranyom?
-Bonnie vagyok. És nem az aranyod.
-Oké.- állt fel a kanapéról,mire Zayn a földre esett.
-Haver!- fetrengett röhögve Zayn.
 Hát igen. Gyermekded lelkek. 
Miután kihülyéskedték magukat, leültek a pulthoz beszélgetni.Nem mentem oda hozzájuk,nem akartam tolakodónak tűnni.
Bármennyire is próbáltam nem  hallgatózni, nem sikerült. Mindent hallottam,amit mondtak. Elég sokat beszélgettek,bár engem csak az érdekelt,amikor Harry odasúgta Zaynnek, hogy 'haver..megharagszol ha randizni hívom az unokahúgodat? Ne haragudj hogy ezt mondom,de nagyon dögös.' Zayn próbált színészkedni, és azt tetette,hogy ideges,mert Harry ilyet mer mondani az unokahúgára. De végül belement. Kíváncsi vagyok,Harry mikor fog randizni hívni. Remélem nem most,még gyakorolnom kell a visszautasítást. 
-Na jó.-pattantak le mindketten a székekről.- Én léptem.-jelentette ki Harry.
-Rendben. Ha akarsz gyere holnap is.- kedveskedett Zayn.
-Rendben.-bólintott Harry,majd elhagyta a házat.
                                                                    ~~~~~~~~~~
A forró víz kissé már égette a testem,ezért elzártam a csapot. Kiléptem a zuhanykabinból,és magam köré tekertem a törölközőt. Rohadt hideg volt kint,de nem érdekelt. Kiálltam az erkélyre,és meggyújtottam egy szál cigit. Hiányzott már az íze. 
Mikor már úgy éreztem,hogy mindjárt jéggé dermedek, bementem a szobába és felöltöztem. Egy cicanadrágot és egy pólót vettem magamra,a hajam pedig kiengedtem. 
Ledőltem az ágyra,és azon gondolkoztam,hogy vajon keresnek e a szüleim. Az is lehet,hogy észre sem vették,hogy eltűntem.. Na jó, biztos hogy észrevették,de.. Meglepett,hogy Zayn egyetlen egy 'eltűnt' plakátot sem talált az egyik  képemmel a városban..Vajon aggódnak értem? Hiányzom nekik?.. Nem tudom..
Fogalmam sincs..


2 megjegyzés:

  1. Uhh nagyon jo a blogod csak rövidek a fejik jó lenme ha hosszabbakat írnál de a töri tökéletes siees nagyon a kövivel!;))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik <33 nagyon jó a törii :)) siess a kövivel!! <3

    VálaszTörlés